ساس – BED BUG

ساس ها انگل هایی خارجی هستند که از خون انسان ها تغذیه می کنند و عادت به پنهان شدن در نزدیکی محل خواب انسان ها دارند. شب هنگام که میزبان در خواب است، ساس ها فعالیت خود را شروع می کنند. برای از بین بردن این آفات، قوی ترین سم ضد ساس را می توانید از فروشگاه bedbug.ir تهیه نمایید.

 

 

مورچه – ANT

مورچه ها آفاتی هستند که تقریباً در تمام خانه ها یافت می شوند. حضور آنها در آشپزخانه و بر روی مواد غذایی باعث انتقال بیماری های زیادی می شود. همچنین نیش برخی از آنها می تواند بسیار خطرناک باشد. برای خلاص شدن از مورچه ها می توانید از فروشگاه اینترنتی antkiller.ir بازدید نموده و پرقدرت ترین سم مورچه کش را سفارش دهید.

 

 

سوسک – COCKROACH

سوسک ها از دیرباز به عنوان آفاتی آلوده و حشراتی موذی در محیط های مختلف حضور داشته اند و باعث انتقال بیماری های مختلف و ایجاد آلرژی در افراد می شوند. با خرید پرفروش ترین سم سوسک کش از فروشگاه اینترنتی cockroach.ir می توانید تمام سوسک های آمریکایی، آلمانی و شرقی را از بین ببرید.

 

 

شپش – LICE

شپش ها و تخم آنها از جمله آزاردهنده ترین آفات می باشند. شپش سر با چسبیدن به ساقه موها و تغذیه از خون پوست سر، باعث ایجاد خارش شدید می شود و به ویژه در بین دانش آموزان بسیار شایع است. با مراجعه به آدرس اینترنتی licekiller.ir می توانید برترین شامپوی ضد شپش خارجی را تهیه نموده و فقط با یکبار استفاده از آن، از شر شپش های سر خلاص شوید.

 

 

موریانه – TERMITE

موریانه ها هم به منازل شما خسارت وارد می کنند و هم ممکن است در معرض گزش آنها قرار بگیرید. وجود این آفات در هر خانه ای حاکی از تخریب کل خانه می باشد. برای دفع موریانه ها باید کلونی آنها نابود شود و قطعی ترین روش برای این کار استفاده از سم ضد موریانه بی بو و قوی است که با مراجعه به تارنمای muriane.ir می توانید این محصول را سفارش دهید.

 

 

مگس – FLY

مگس ها حشراتی مزاحم، آلوده و بیماری زا هستند و همه ما شاهد نشستن آنها روی مواد غذایی بوده ایم. مگس ها شایعترین آفات ایجادکننده مسمومیت های غذایی هستند. رهایی از جمعیت بسیار زیاد آنها فقط با استفاده از سم مگس کش فوق العاده قوی، امکانپذیر می باشد که برای تهیه آن می توانید به آدرس اینترنتی magaskosh.ir مراجعه نمایید.

 

 

موش – MOUSE

موش ها از گذشته تا کنون به عنوان منبع خطرناکترین بیماری ها شناخته شده اند. طیف وسیعی از بیماری ها همچون طاعون و تیفوس، توسط آنها قابل انتقال است. برای از بین بردن موش های فاضلاب، موش سقفی، موش خانگی و … می توانید به فروشگاه اینترنتی mousekiller.ir مراجعه و جدیدترین سم موش کش تضمینی را تهیه کنید.

 

 

عقرب – SCORPION

عقرب جزو بندپایان بوده و علاوه بر ظاهر ترسناکش، دارای زهری است که با نیش زدن می تواند آن را به بدن فرد منتقل نماید. در برخی از عقرب گزیدگی ها، خطر مرگ نیز وجود دارد. اگر می خواهید تمامی عقرب های موجود در محل زندگیتان را از بین ببرید به فروشگاه scorpionkiller.ir مراجعه و بهترین سم کشنده عقرب را تهیه نمایید.

 

 

مارمولک – LIZARD

مارمولک جزو خزندگانی است که در اندازه های مختلفی یافت می شود. آنها علاوه بر ایجاد ترس، گاهی می توانند گاز بگیرند. مارمولک های خانگی ممکن است تخم های خود را نیز در خانه شما قرار دهند و شاهد جمعیت بیشتری از آنها باشید. برای دفع همیشگی مارمولک ها و تخم آنها می توانید به تارنمای lizardkiller.ir مراجعه و سم دافع مارمولک بی خطر و تضمینی را تهیه نمایید.